Jaarlijkse Lionsdiner in de Grote Kerk op 3 november 2023

Op elke eerste vrijdag in november organiseert LC Levefanum Wijk bij Duurstede het inmiddels bekende Lionsdiner.

De voorgaande Lions diners zijn onvergetelijke avonden geworden voor onze gasten en ons als Lionsleden. We zijn alweer volop aan de slag met de organisatie van het 19e Lions diner. Ook dit jaar zal het diner plaatsvinden in de prachtige ambiance van de Grote Kerk op de Markt.

Deze keer hebben we gekozen voor een nieuw thema en kunt u genieten van de Spaanse keuken. De opbrengst van deze avond wordt later op de avond bekend gemaakt.

Het diner zal plaatsvinden op vrijdagavond 3 november 2023 om 18.30u.
De prijs van het diner is € 47,50 per persoon inclusief een welkomstdrankje.

Er zijn nog 10 kaarten!!!

De reserveringen gaan binnenkort open, dus houd deze website in de gaten!
Na uw reservering ontvangt u meer informatie over de verloop van de kaartverkoop.

Het belooft ook dit jaar weer een mooie avond te worden, mede door de bijdrage van de vele lokale sponsoren.
Kijk op deze Facebookpagina voor de laatste ontwikkelingen over het diner.

Tot vrijdag 3 november!!!